سیمین طرح

تبادل لینک - تبادل لینک

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اس ای دانلود داره همه چی برای دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
sajedmalayeri.سهند امینی
12:52
یک شنبه 13 مرداد 1392

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

sajedmalayeri.سهند امینی
17:19
شنبه 12 مرداد 1392

Finders – یک بازی هیجان انگیز و زیبا به سبک DASH است.در این بازی ماموریت شما جستجو و یافتن یک قهرمان در یک فضای بی رحم است.طبق شواهد سوژه مورد نظر توسط نیروی اهریمنی به دام افتاده است.در این راستا بایسته است که خود را آماده یک نبرد بزرگ کنید.باید کارگرانی را برای گردآوری منابع اولیه گماشته و پس از فراهم آوردن نیازهای نخستینی انسان برای بقا در بیابان ، مانند آب ، غذا و مسکن شما نیازمند استخراج طلا خواهید بود.پس آماده سازی و تربیت و مجهز ساختن رزم آوران خود را در آستانه نبرد با نیروی اهریمنی خواهید دید…در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 656
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
sajedmalayeri.سهند امینی
11:53
شنبه 12 مرداد 1392

بازی Empire: Total War که قبل از این به‌عنوان یکی از بهترین‌های Mac App Store در سال ۲۰۱۲ انتخاب شده بود یک بازی زیبا است که شما در آن باید یک فرمانروایی بزرگ ایجاد کرده و آن را مدیریت کنید. این بازی که در سبک turn-based است با گرافیکی بالا و با نبردهای گوناگون در دریا و خشکی شما را برای ساختن یک فرمانروایی عظیم و قدرتمندتر ساختن قوای خود به چالش می‌کشد تا به‌یکی از قدرتمندترین فرمانروایی‌های قرن ۱۸ تبدیل شوید. می‌توانید تصمیم بگیرید که با جنگ کشورگشایی کنید یا با کشورهای همسایه از در دوستی وارد شوید و با آن‌ها روابط دیپلماتیک برقرار کنید. این نسخه که نسخه‌ی Gold بازی است شامل تمامی آپدیت‌ها و محتوای اضافه‌ی بازی شما پک‌های موجود برای بازی است. 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1522
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
sajedmalayeri.سهند امینی
20:5
پنج شنبه 10 مرداد 1392

 Skeleton Pirates – خود را برای نبردی بی پایان آماده کنید ! این دزدان دریایی پس اینکه شما نقشه های گنج را در کشتی خود مخفی کردید ، پیدا شده اند . با استفاده از توپ، منجنیق، بمب و سایر موانع می بایست از کشتی و نقشه های خود دفاع کنید . سبک بازی از عنوان محبوب Plants Vs Zombies الهام گرفته است که می تواند خبر خوبی برای دوستداران این سبک از بازی های کم حجم باشد . آن ها برای رسیدن به این نقشه ها هرکاری خواهند کرد ! پس تمام تلاش خود را انجام دهید تا دست های استخوانی آن ها به گنجینه ی ارزشمند شما نرسد ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 586
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
sajedmalayeri.سهند امینی
19:22
پنج شنبه 10 مرداد 1392

 

 
Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .
 
Rise of the Triad-RELOADED | 6.2 GB
تعداد بازدید از این مطلب: 550
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
sajedmalayeri.سهند امینی
13:58
پنج شنبه 10 مرداد 1392

Cars HD Walpapersوالپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 467
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


شما از امکانات مطالب و... اس ای دانلود راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



افزایش بازدید و محبوبیت سایت در گوگل +1 - افزایش محبوبیت درگوگل+1,افزایش لایک فیسبوک,افزایش بازدید,افزایش دنبال کننده توییترو...
sdf عطر و ادکلن مردانه